Agencja K2 autorem rozwiązań mobilnych dla kolejnej loterii Heinekena

150x110

Agencja K2 prowadzi najnowszą loterię marki Heineken „Licencja na wygrywanie”. W ramach kampanii przygotowano dedykowany serwis www oraz aplikację mobilną na urządzenia iPhone i Android. Cała komunikacja nawiązuje do nadchodzącej premiery 23. filmowej przygody z Jamesem Bondem pt. SKYFALL, której sponsorem jest również HEINEKEN. Zabawa rozpoczęła się 24.09.2012 i potrwa do 02.01.2013.

Zarówno poprzez stronę www.heineken.pl, jak i poprzez aplikację, można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli, zawleczek oraz zdrapek otrzymanych w wybranych lokalach przy zakupie Heinekena. Aplikacja pozwala na rejestrowanie kodów w dowolnym momencie, daje możliwość sprawdzenia stanu konta w dowolnej chwili i jest w pełni zintegrowana z serwisem www.heineken.pl – jedno konto dla aplikacji i www. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu Tabletów SONY.
Łączna liczba nagród to 100 Tabletów.

Aplikację można pobrać pod linkami:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.heineken.promocja.jb
http://itunes.apple.com/pl/app/heineken-licencja-na-wygrywanie/id561659359?l=pl&ls=1&mt=8

Realizacja jest już kolejnym, po sukcesie kampanii dla „Muzycznej Loterii Heinekena“ z czerwca br., mobilnym wdrożeniem przygotowanym przez agencję K2 dla marki Heineken. Współpraca pomiędzy firmami trwa od grudnia 2010 roku. W jej ramach agencja K2 przygotowała trzy promocje oparte na dodawaniu kodów (dwie promocje UEFA Champions League i jedną promocję muzyczną).